KURV ( 0 )

FAQ

FAQ

Her finder du svarene på de mest almindelige spørgsmål, der stilles til os. Hvis du ikke finder svaret på dit spørgsmål her, er du velkommen til at kontakte os på webshop@hoerlycksko.dk


Kan jeg stole på, at personoplysningerne behandles fortroligt af hoerlycksko.dk?

Ja, det kan du. Hos hoerlycksko.dk samler vi ikke på oplysninger. Vi registrerer blot de oplysninger, som du selv har givet, fx. navn, adresse, postnr. og by, e-mail adresse, til brug for den enkelte ekspedition.


Hvilke oplysninger behøver jeg at afgive, når jeg betaler med betalingskort i webshoppen?

Vi skal blot have de standard oplysninger, der står på det betalingskort, du anvender, dvs. navn, adresse og telefonnummer på kortindehaveren samt det 16 cifrede kortnummer, udløbsdato og kontrolkode.


Gavekort?

Pt sælger vi ikke gavekort til vores webshop. Ønsker du at købe et gavekort til vores fysiske butik er du velkommen til at kontakte os på: mail@hoerlycksko.dk 


Hvordan kan jeg vide, at min bestilling af varer er modtaget?

Når du afgiver en ordre hos os, modtager du inden for få minutter en ordrebekræftelse på den e-mailadresse, du har oplyst. Gem din ordrebekræftelse, da den er din skriftlige garanti på dit køb hos os.

Modtager du ikke en ordrebekræftelse umiddelbart efter købet er den måske røget i din spam bakke eller du har ved en fejl oplyst en forkert mail adresse. Venligst kontakt os på webshop@hoerlycksko.dk så vil vi tjekke om ordren er gået igennem i vores system.

Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordre bekræftelse?

Hvis ikke du modtager en ordre bekræftelse pr mail  umiddelbart efter dit køb, kan det være du er kommet til at skrive forkert mail eller bekræftelsen er gået i spam, uønsket eller reklame indbakken. Vær desuden opmærksom på at dette ofte sker hvis du har en hotmail konto. Venligst kontakt os på webshop@hoerlycksko.dk så vil vi tjekke om ordren er gået igennem i vores system.


Kan jeg annullere et køb?

Kontakt os på webshop@hoerlycsksko.dk er varen ikke afsendt annullere vi den i vores system.


Hvordan leveres mine varer?

Alle pakker leveres med Post Danmark


Hvor meget skal jeg betale for forsendelse og ekspedition?

Der betales ikke ekspeditionsgebyr. Der er et fast fragtgebyr på alle pakker på 35,- uden omdeling i Danmark Prisen for pakker sendt til Udlandet er 250,-


Hvor lang er leveringstiden?

Hos hoerlycksko.dk bestræber vi os på at sende varer indenfor 1-3 hverdage, der kan dog forekomme længere leveringtid i forbindelse med udsalg og højsæson


Hvordan kan det være, at jeg ikke kan vælge størrelse eller farve på udvalgte varer?

Det skyldes, at varen er udsolgt og sikre dig at du ikke bestiller varer der allerede er udsolgt.


Hvad gør jeg, hvis jeg har nogle spørgsmål?

Du sender en mail til os på webshop@hoerlycksko.dk vi bestræber os på at svare indenfor 24 timer på hverdage.


Er varerne i min kurv reserveret til mig?

De varer, du lægger i kurven, er ikke reserveret til dig, før betalingen er gennemført, og derfor kan andre kunder købe disse varer. Hvis dette sker, vil antallet af varer i din kurv automatisk blive reguleret ned.


Vil de produkter jeg bestiller også altid blive leveret?

Da vi også har en fysisk butik, kan man desværre være udefor at de varer man køber på webshoppen på samme tid bliver solgt i butikken. Vi tager desuden forbehold for systemfejl, lager optællingsfejl og tastefejl.


Kan jeg ændre/slette/tilføje i min ordre?

Kontakt os på webshop@hoerlycksko.dk hvis din ordre ikke er afsendt har du mulighed for at slette, hvis du ønsker at ændre eller tilføje er det lettest at lave en ny ordre og annullere den første, men det kræver at din første bstilling ikke er afsendt


Får i varerne hjem igen, hvis de er udsolgte?

Nogle varer kan vi genbestille, hos vores leverandøre. Vi får også ombytninger og disse varer kommer ind på vores webshop igen